English version of this page

REAL moro 30. oktober 2015

Fredag 30. oktober blir det REAL moro for alle ansatte på MN, Realfagsbiblioteket, Naturfagsenteret og Naturhistorisk museum. Det blir både underholdning og fest. Ingrid Bjørnov kommer. Kommer du?

ordsky

Vi starter med tørriscurling i Vilhelm Bjerknes' hus klokken tre. Etterhvert forflytter vi oss over i Sophus Lies auditorium, hvor Ingrid Bjørnov står for underholdningen. Studentene deler ut pris for årets beste foreleser, og etterpå blir det mat, drikke, musikk og mingling.

BEST på fest -
det fineste halloweengresskaret

I fjor gikk Naturhistorisk museum av med seieren for BEST på fest og fikk første napp i vandrepokalen. I år har alle miljøer mulighet til å vinne den gjeve vandrepokalen ved å stille opp med det aller fineste halloweengresskaret!

Stuntkoret Matnattergalene

I år lager vi et stuntkor med alle sangglade kolleger. Det blir 3 lunsjøvelser før fremføringen i Sophus Lie. Hvem klarer å stilte med flest sangere? Klikk på knappen under og få mer informasjon og påmelding til stuntkoret. Frist 10. oktober.

Jeg vil være med i stuntkoret Matnattergalene!

Festgeneraler

Det er utpekt festgeneraler fra hvert institutt/museum som tar ansvar for at enheten stiller med tørriscurlinglag med stooor heiagjeng, det fineste gresskaret, sangere til Matnattergalene og mange festdeltakere.

Program

• 15.00: Tørriscurling i foajeen i Vilhelm Bjerknes' hus. Her vil det også være muligheter for å stille sulten og slukke tørsten
  • 16.30: Forfriskninger i foajeen i Sophus Lie
  • 17.00: Velkomst og Matnattergalene i auditoriet i Sophus Lie
  • 17:25:  Underholdning ved Ingrid Bjørnov
  • 18.15: Prisutdeling til beste foreleser
  • Kåring av fineste gresskar og utdeling av BEST på fest.

Deretter blir det fest, mat, drikke, musikk og mingling i Vilhelm Bjerknes' hus.

Tørriscurling

På Kjemisk institutt har de i flere år praktiskert tørriscurling. En del av oss fikk stifte bekjentskap med denne sporten på REAL moro i fjor. I år får vi muligheten igjen. Instituttene, museet, Realfagsbiblioteket, Naturfagsenteret og fakultetsadministrasjonen utfordres til å stille med ett firemannslag hver og stor heiagjeng. Curlingkostymer er lov... Har du lyst til å stille for din enhet? Ta kontakt med din festgeneral!

Påmeldingsfrist

Påmeldings- og betalingsfrist 10. oktober.

Publisert 16. sep. 2015 16:39 - Sist endret 25. nov. 2015 12:36