OD-NYTT februar

Hold deg oppdatert på hva som skjer på fakultetet vårt.

Banner til OD-NYTT

Situasjonen i Ukraina

Bilde av tente  telys
Foto: Joshua Sukoff, Unsplash

Det er med stor sorg og vantro vi er vitne til det som skjer i Ukraina nå. Det preger oss alle. Vårt viktigste fokus må derfor være å ivareta alle våre kollegaer og studenter, som på et eller annet vis er ekstra berørt av krigen som skjer nå, sier dekan Tiril Willumsen. Her finner du informasjon fra UiO om situasjonen nå.

Vi trenger innspill til strategisk plan!

Strategisk plan er fakultetets  viktigste styringsverktøy og vil gi grunnlaget for de valg og prioriteringer som fakultetet gjør de neste 10 årene. Ledelsen kan ikke lage den alene - vi må gjøre det sammen med alle ansatte og studenter.

Vi trenger innspill fra dere til strategisk plan! Husk fristen er 15. mars

Aktuelt fra UiO
Åpningen av veksthuset med rektor og dekan

17. februar vart Veksthuset for livsvitskap – den nye innovasjonseininga for livsvitskap ved Universitetet i Oslo – offisielt opna. Veksthuset skal hjelpe forskarar og studentar med innovasjonsprosessen. Sjå bilete frå opninga der vi samla heile Oslos innovasjonsøkosystem for livsvitskap. Les mer om åpningen, se bildene og meld deg på nyhetsbrevet fra veksthuset.

Aktuelt fra OD

Save the date!

Bildet kan inneholde: klær, panne, smil, hud, hode.Send ideer til forskningssaker

Bildet kan inneholde: hud, smil, ansiktsuttrykk, nakke, erme.
Fra venstre: Mathias Reiersen, Sadaf Sarraj og Dyala Bakir. Foto: Marie Lindeman Johansen, OD/UiO

Prøveforelesninger

I forbindelse med vitenskaplige ansettelser holdes det åpne prøveforelseninger. Alle som ønsker kan delta på Zoom.

Kurs

Referater og protokoller

Følg oss i sosiale medier

Publisert 1. mars 2022 15:33 - Sist endret 3. okt. 2023 04:39