Så godt som utflyttet og innflyttet

De siste ukene har etasjene i Eilert Sundt hus blitt tømt for det meste av bøker, bord, stoler og folk. Så er det å belage seg på  midlertidig tilværelse på Ullevål stadion og i Nydalen til oppussingen er ferdig.

Bildet kan inneholde: møbler, stol, bygning, interiørdesign, gulv.

På plass: Fakultetsdirektør Gudleik Grimstad og IT-leder Mari Anne Ramstad innom nye lokaler på Ullevål stadion. (Foto: Kari Henriksen)

Flyttegeneral Kari Henriksen gir oss de siste faktaene om flyttingen.

- Hva er ståa i Eilert Sundt hus nå. Hvor mange har flyttet - og vil være flyttet før 20. mai?

- Alle ansatte i 3.-12. etasje har nå flyttet ut av Eilert Sundts hus. Flyttingen gikk litt raskere vi trodde, og ØI og SAI kastet seg derfor rundt og flyttet en uke før oppsatt tid.

-  Er de nye lokalene på Ullevål i bruk?

-  Lokalene på Ullevål er klare til bruk for ansatte på ØI, TIK og fakultetsadministrasjonen. Det er fortsatt hjemmekontor som gjelder for de fleste, men noen få har tatt lokalene i bruk allerede.

-  Når er det klart i Nydalen?

-  Lokalene på Nydalen er i bruk av ansatte på ISV, og ansatte på SAI tar dem i bruk i løpet av denne uken og neste. Etter det er vi ferdige med flytting alle sammen.

Les også:

Fakultetsadministrasjonen flytter først ut

På tide å tenke på å pakke

Av Kari Henriksen (og Gro Lien Garbo)
Publisert 11. mai 2021 17:26 - Sist endret 22. mai 2023 13:39