Oppussing av Eilert Sundt hus i rute

Så langt har rehabiliteringen av Eilert Sundt hus gått etter planen. Så da kan alle glede seg til å ta i bruk nyoppussede lokaler fra årsskiftet av.

Bildet kan inneholde: bygning, dagtid, anlegg, eiendom, himmel.

Neste vår vil de som "hører hjemme" i Eilert Sundt hus være tilbake i nyoppussede lokaler. (Foto: UiO)

Mange som  er i «landflyktighet» i Nydalen eller på Ullevål stadion gleder seg til å innta Eilert Sundt hus igjen, møte kollegaer i heisen eller trappa, i kantina eller på plassen utenfor. Og ikke minst til å innta kontorer, seminarrom, pauserom, auditorier. I følge oppussings- ansvarlig  på fakultetet, Kari Henriksen, går alt etter planen. Det er en viss sjanse for at fakultetsdaministasjonen kan flytte tilobalke liitt tidligere enn planlagt, sioden tredje og fjerde etasje ikke pusses opp, men dette er enda ikke bekreftet.

Publisert 27. apr. 2022 18:32 - Sist endret 22. mai 2023 13:42