SV-fakultetet endelig på Instagram

Kommunikasjonsavdelinga lanserte 1. august Instagram-profilen til SV-fakultetet.

Studiestart med fadder og studenter

Fra 0 til 300 under studiestart. Bilder som dette gjorde mange studenter interesserte i SV-fakultetet (Foto: Erik Engblad/ UiO)

På profilen med brukernavnet @unioslo_svfak er det studenter som er hovedmålgruppa, og målet er å nå ut og bygge intern stolthet og felleskapsfølelse under knaggene folka, forskninga og fakultetet.

Profilen har fått god oppmerksomhet under studiestart, og så langt har over 300 studenter og ansatte fulgt @unioslo_svfak.

De neste månedene kommer det flere litt nervøse guider, forskningsaktuelt, filmer fra studiehverdag og utveksling, og ikke minst lekre bilder fra fakultetet. Følg Instagram-profilen for å se hva som skjer videre.

Bilder fra studiestart og SVs Instagramkonto

studiestart-insta