Prosjektforum samarbeider med EILIN

Denne våren er SV-fakultetet og EILIN oppdragsgiver for en studentgruppe i emnet SVPRO4000 – Prosjektforum. Studentene gjennomfører nå en spørreundersøkelse, hvor de trenger å høre din stemme!

Bildet kan inneholde: smil, erme, tekstil, anlegg, bygning.

Her ser du fem av seks glade gruppemedlemmer (fra v.): Simen Murud, Helene Borg Heyerdahl, Johannes Nerdrum Bøgwald, Kristin Elise Grimestad og Helga Kvisli. Det sjette medlemmet står bak kamera. Foto: Maiken Bergheim

I emnet SVPRO4000 – Prosjektforum - lederskap og organisering samarbeider studenter på masterprogrammet i organisasjon, ledelse og arbeid om å løse tverrfaglige prosjekter innen kartlegging, analyse og utvikling, på oppdrag av en arbeidsgiver. En av årets grupper har SV-fakultetet oppdragsgiver, og de undersøker følgende: Hvordan kan organisasjonskulturen ved SV-fakultetet hemme og fremme utviklingen av nye undervisningsformer, og hvilke muligheter har Eilerts læringsnettverk (EILIN) til å fremme undervisningsinnovasjon?

Som en del av arbeidet gjennomfører de nå en spørreundersøkelse blant fakultetets undervisere, der målet er å kartlegge kulturelle betingelser som fremmer og hemmer undervisninginnovasjon ved fakultetet. Du deltar ved å fylle ut et anonymt spørreskjema via UiOs Nettskjema. Undersøkelsen tar ca. 5 minutter: https://nettskjema.no/a/322976

Vi håper så mange som mulig kan ta seg tid til å bidra til studentenes forskningsprosjekt!

Informasjon om undersøkelsen.

Publisert 1. mars 2023 14:35 - Sist endret 2. mars 2023 10:31