Oppfølging av ARK-undersøkelsen våren 2023

Fakultetet har mottatt resultatene etter spørreundersøkelsen som ble gjennomført i november 2022. Resultatene blir presentert for ansatte ved den enkelte enhet i egne møter som vil gjennomføres i løpet av våren.

I de enhetsvise møtene får du og dine kollegaer anledning til å være med å diskutere resultatene, og bringe inn eventuelle andre viktige faktorer som påvirker arbeidsmiljøet.

Så skal dere sammen utarbeide tiltak for bevaring og utvikling av arbeidsmiljøet. Mer informasjon om tidspunkt for møtene og hvordan dette arbeidet legges opp, får du av din leder.

Ditt bidrag til arbeidsmiljøet er viktig

I den videre oppfølgingen forventes det at alle ansatte bidrar, også de som ikke har besvart undersøkelsen. Det inkluderer også de som av ulike årsaker ikke ble omfattet av undersøkelsen, for eksempel hvis du nylig har startet i stillingen eller har liten stillingsbrøk.

Les gjerne mer på fakultetets sider om ARK. Lykke til med det videre arbeidet!

Publisert 2. feb. 2023 10:53 - Sist endret 2. feb. 2023 12:49