Sjekkliste for vitenskapelige ansatte / Check list for academic staff

Påminnelse fra forskningsadministrasjonen på ISP / Reminder from the Research administration at ISP

illustrasjon av figur som krysser av på sjekkliste
  • 15. januar - frist for å informere fakultetet om planlagte NFR søknader i 2020.

Vennligst meld inn ditt prosjekt på ISPs nettskjema.

Hvis du er i tvil om du skal søke eller ikke, er det bedre om du rapporterer inn ditt planlagte prosjekt, siden du kan trekke det tilbake.

Mer informasjon om de kommende utlysningene finner du på NFR sin nettside.

• 31.januar - frist for å registrere publikasjoner i Cristin

OBS! Instruks vedtatt av rektoratet

1) Vitenskapelige tidsskriftsartikler godkjennes ikke for rapportering før en fulltekstversjon er avlevert i Cristin. Dersom fulltekst ikke er avlevert innen 1. februar får dere en påminnelse om at fulltekst må avleveres.

2) Alle vitenskapelige publikasjoner som er knyttet til et prosjekt finansiert av Forskningsrådet, EU eller andre finansiører som krever Open Access skal påføres prosjektnummer gitt av finansiøren i Cristin.

Alle vitenskapelig ansatte skal ha gjennomgått egne publikasjonslister og supplert dersom ikke alle publikasjoner har kommet inn gjennom import.

Ved spørsmål - ta kontakt med Andrey Belovodskiy

• 1. februar frist for å registrere pågående prosjekter i ForskPro

Dekanen har bestemt at alle pågående prosjekter registreres i ForskPro innen 01.02.2020 og deretter registreres fortløpende. Fristen gjelder ikke studentprosjekter (en slik frist vil komme etterhvert).

Ved spørsmål - ta kontakt med Marika Vartun

----------------------------------------------------------------------------------

• January, 15. Deadline for information to the Faculty about planned applications to the Research Council in 2020

You can submit the information using our web form.

If you are in doubt about whether to apply or not, please report your planned project, as it is easier to withdraw a project than to enter this process too late.

More information about the upcoming Call can you find on the webpage to The Research Council of Norway

• January, 31. Deadline for registration of academic publications in Cristin

Directives from Rektor:

1) Academic articles in journals will not be approved (= no points given) if the full text document is not uploaded to Cristin.

2) Publications written as a part of the project financed by The Research Council of Norway or EU must also have the project number registered in Cristin.

All academic staff must register their own publications if they are not already imported.

For questions - please contact Andrey Belovodskiy

• February, 1st. Deadline to register ongoing research projects in ForskPro

The Dean has decided that all ongoing research projects must be registered in ForskPro

The deadline is not for student projects (a new deadline will come).

For questions - please contact Marika Vartun

Publisert 13. jan. 2020 15:34 - Sist endret 29. juni 2021 16:12