Temamøte om førstelinjearbeid for studieinformatører ved UiO

Kjenner du til henvisningsrutinen eller serviceerklæringen ved UiO? Vet du hvilket ansvar du har som ansatt overfor studentene og hvilket ansvar studentene selv har? På dette temamøtet vil vi gi ansatte en introduksjon til administrative rutiner ved UiO, og gjennomgå tilgjengelige ressurser.

Formål

Øke deltakernes kunnskap om hvem som svarer på hva ved UiO, hvordan henvise til rette instans og hvilke krav og rettigheter studentene har ved UiO. 

Skape en møteplass hvor kollegaer fra ulike enheter ved UiO kan diskutere og dele erfaringer.

Innhold

  • Førstelinjearbeid ved UiO og arbeidsfordeling 
  • Hvem svarer på hva ved UiO? 
  • Diskusjonsdel om førstelinjearbeidet ved UiO

I påmeldingsskjemaet oppfordrer vi til å komme med forslag til problemstillinger og eksempler fra din hverdag som vi kan diskutere og drøfte sammen i siste del av møtet.

Målgruppe

Ansatte på institutt/fakultet/sentre og infosentre som er i kontakt med studenter og søkere.

Møtet er åpent for alle ansatte som ønsker å lære mer om rutiner og arbeidsfordeling av førstelinjearbeidet ved UiO.

Varighet

1 time

Kaffe/te serveres fra kl. 08.45. Møtet starter kl. 09.00.

Antall deltagere

48

Innledere

Påmelding

Meld deg på her

Påmelding er ikke bindende, men vi ønsker tilbakemelding for bestilling av kaffe/te.

Kontaktinformasjon

Eventuelle spørsmål meldes til Linn S. Charles.

Publisert 20. des. 2023 12:11 - Sist endret 5. apr. 2024 12:59