Sak 1: Kort orientering fra SK
- Generell status utreisende (og etterhvert hjemvendende) v/SK
- Orientering om fordeling av UNIFOR-stipend til utreisende IKOS-studenter med oblig. opphold H21
-nettsider er oppdatert og stipendet vil bli gitt til IKOS' studenter på obligatoriske opphold H21.
- Status visum (USA, Canada) v/ Kjersti/Marthe SK
statusoppdatering vedrørende visum til USA og Canada.
- Status Lånekassen og digitalt semester v/Kjersti SK
Vi avventer fortsatt svar fra Lånekassen om midlertidig endring i Forskrift som også gir støtte til fulldigitale semester videreføres.
Sak 2: Sommerseminar?
- Det er satt opp sommerseminar 17. juni, men vi har ikke helt avklart dette. Er det stemning for å holde det? Skal vi erstatte det med et vanlig møte?
Vi utsetter sommerseminar og forsøker heller å få til et seminar til høsten hvis det er mulig med et fysisk seminar da. Forslag til temaer er:
- Kommunikasjon til utreisende utvekslingsstudenter
- St.mld. 7 - En verden av muligheter
- St.mld 16 - Utdanning for omstilling
- Circle U
- Ansattmobilitet
Sak 3: Kort orientering fra Knutepunktet
- Status om informasjon til innreisende høst 2021 v/Mariana/Sigrid
Sak 4: Oppdatering Dashboard/EWP
- Status EWP og Dashboard v/Sara, SK
Inngå nye avtaler og evt. fornyelser på etterspørsel - men foreløpig ikke mer.
Henvendelser fra partnere - vi videresender de vi får inn. Svar så godt dere kan. Evt. ta kontakt hvis noe er uklart.
- Være forberedt på at ting ikke fungerer - meld fra
- avtaledag 16. juni (innkalling og påmelding)
Det foregår to prosesser som løper parallelt og uavhengig av hverandre - men som også påvirker hverandre i stor grad på UiO - det som skjer i Circle U.-samarbeidet og EWP-arbeidet der & det som skjer i Erasmus+ og EWP-implementeringen der.
Våren 2021:
- Januar - 28. januar
- Februrar - 18. februar (flyttet til 4. mars pga skidag)
- Mars - 25. mars
- April - 22. april
- Mai - 20. mai
- Juni - 17. juni
Kjøreplan for temaer
- driftsspørsmål er også viktig for diskusjoner og erfaringsutveksling på tvers.
- behov og ønske om mer kompetansefremmende innslag