Tidligere

Tid og sted: , Forskningsparken / meeting room Fauna

SPARK Norway Educational Forum are monthly open meetings organized by UiO:Life Science and SPARK Norway partners.

Tid og sted: , Nationaltheatret, Johanne Dybwads plass 1, 0161 Oslo

Velkommen til frokostmøte for voksne inspirert av boken og forestillingen "Den lille prinsen", et humanistisk storverk forkledd som en barnebok.

Tid og sted: , Main Hall, Malmömässan, Mässgatan 6, Malmö, Sweden

How can academic discoveries be advanced to a commercial setting more efficiently? How can the university – industry bridge be strengthened and how can investors engage to advance the growing portfolio of investment opportunities emerging from the Nordic SPARK initiative?

Tid og sted: , The Science Library

Welcome to our dScience lunch seminar in the Science Library! This event is open to everyone.

Tid og sted: , Kjemibygningen, auditorium 3

UiO-ansatte og andre med tilknytning til livsvitenskap inviteres til  informasjonsmøte om Livsvitenskapsbygget. Møtet er rettet mot ansatte og studenter på Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet, men åpent for alle som ønsker å holde seg oppdatert om utviklingen i prosjektet.

Tid og sted: , Store auditorium, Domus Medica

UiO-ansatte og andre med tilknytning til livsvitenskap inviteres til  informasjonsmøte om Livsvitenskapsbygget. Møtet er rettet mot ansatte og studenter på Det medisinske fakultet, men åpent for alle som ønsker å holde seg oppdatert om utviklingen i prosjektet.

Tid:

Tid og sted: , Forskningsparken/Webinar

SPARK Europe Educational Forum are monthly open meetings hosted by UiO:Life Science and SPARK Europe partners.

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Engs hus

UiO-ansatte og andre med tilknytning til livsvitenskap inviteres til  informasjonsmøte for Livsvitenskapsbygget. Møtet er rettet mot ansatte og studenter på Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet, men åpent for alle som ønsker å holde seg oppdatert om utviklingen i prosjektet. Informasjonsmøtet er utsatt, ny dato kommer.

Tid og sted: , Sophus Lies auditorium

UiO:Livsvitenskaps første generasjons konvergensmiljøer ble etablerte i 2017. Forskningsperioden for de seks konvergensmiljøene er over og vi inviterer til en avslutning med presentasjoner, panelsamtale og mingling med servering.

Tid og sted: , Forskningsparken / Zoom

Tid og sted: , Lille Auditorium, Domus Medica