English version of this page

Nyhetsbrev fra UiO:Livsvitenskap februar-mars 2021

Videoer fra Oslo Life Science 2021

Takk til alle som deltok på årets Oslo Life Science konferanse! Flere av arrangementene ble tatt opp. Nå kan du se arrangementene på nytt eller få med deg andre du gikk glipp av.

Taler på hovedarrangementet

LivsvitenskapsbyggetLøsning for UiO og OUS i Livsvitenskapsbygget

Etter regjeringens beslutning om videreføring av prosjektet, har det vært arbeidet på høygir for å utarbeide en ny løsning. Målsettingen er å ha klart innen påske overordnede funksjoner og arealer som legges til grunn i et nytt felles totalprosjekt, «Livsvitenskapsbygget 2.0».

Bildet kan inneholde: gest, halsbånd, dress skjorte, klesdesign, begivenhet.Støtte til utvikling av emner innen livsvitenskap

Nå kan institutter og fakulteter søke om støtte til å utvikle tverrfaglige bacheloremner innen livsvitenskap. Søknadsfrist er 1. april.

Utlysninger fra UiO:LivsvitenskapStudenter jobber på sommerprosjekt

Nytt fra konvergensmiljøene

Innovasjon: Nye lag klare for SPARK Norway

Seks nye forskningsgrupper er tatt opp i UiO:Livsvitenskaps innovasjonsprogram for helserelatert livsvitenskap SPARK Norway. Lagene skal videreutvikle egne ideer slik at de kommer pasienter og samfunn til gode.

Bildet kan inneholde: person, smil, hår, hode, hake.

SPARK Norway Educational Forum 24. mars: Market and competitor analysis

Publisert 19. mars 2021 13:57 - Sist endra 31. aug. 2023 20:58