English version of this page

Nyhetsbrev mars 2024

Image may contain: Human body, Dress, Font, Art, Rectangle.

Nyhetsbrev fra UiO:Livsvitenskap

Mars 2024

SPARK Norway-deltakelse baner vei for klinisk studie

Marianne Hiorth har nådd en viktig milepæl: Produktet hun har utviklet, som resultatet av mange års forskning, har kommet til stadiet hvor det skal testes på mennesker for først gang.

How to build a target product profile?

Tom Pike.

Bli med på SPARK Norway Educational Forum 17. april når Tom Pike og Inger Ferner Heglund deler deres tips og råd om hvordan lykkes med et produkt ved å bruke Target Product Profile.

Meld deg på

Velkommen til markering for våre konvergensmiljø

Finansieringsperioden for våre andre generasjons konvergensmiljø er ved veis ende og vi inviterer til en hyggelig sammenkomst 30. mai hvor vi får høre forskernes egne erfaringer av å være i et konvergensmiljø.

Se programmet og meld deg på

Støtte til internasjonalisering

Vitenskapelig ansatte, postdoktorer og doktorgradsstudenter ved UiO kan søke om støtte for å styrke samarbeidet med internasjonale forskningsmiljø. Søknadsfrist 1. juni.

Støtte til konferanser og arrangement

Vitenskapelig ansatte og studenter ved UiO kan søke om midler til delfinansiering av åpne arrangementer som er i tråd med UiO:Livsvitenskaps strategi. Søknadsfrist 1. juni.

Grafikk Innovasjonsprisen 2024.

Innovasjonsprisen 2024

Har du en idé til et nytt produkt eller en ny tjeneste? Delta og konkurrer om å vinne 500 000 kroner. Frist: 1. mai.