English version of this page

Nyhetsbrev juni 2022

Veksthuset for livsvitenskap er innovasjonsenheten for livsvitenskap, helse og teknologi ved Universitetet i Oslo. Vi hjelper forskere og studenter med å modne ideer i tidlig fase.

2,1 millioner kroner til innovative forskere og studenter ved UiO

Illustrasjon forskere og studenter

23 forskerprosjekt og to studentprosjekt ved Universitetet i Oslo har fått såkornmidler og studentstøtte fra Veksthuset for livsvitenskap. Vi er glade for å se så mange lovende innovasjonsideer i tidlig fase. Vi gratulerer alle som er involvert i prosjektene, og ser fram til godt samarbeid!

Sentraladministrasjonen ved Universitetet i Oslo har ute utlysninger for såkornmidler og innovasjonsmidler. Søknadsfrist: 15. august.

Se kort historie om våre første måneder i drift

Varighet: 2 min. 19. sek. med musikk, ingen tale

Helseinnovatørskolen er nå en del av Veksthuset

Vi er glade for å meddele at Veksthuset skal drive Helseinnovatørskolen på vegne av UiO. Vår direktør Hilde Nebb grunnla skolen i 2016, og vi ser frem til å fortsette å utvikle dette fruktbare nordiske samarbeidet for å gi forskere som har en innovativ idé, kunnskap og verktøy for å utvikle ideen. Til nå har mer enn 350 unge helsevitenskaplige forskere fått opplæring i helseinnovasjon gjennom skolen.

Kommende arrangement

Fra forskning til produksjon – Norge et hjem for helsenæringen

18. august, kl. 16:30–18:00, Clarion Hotel Tyholmen, Arendal

I samarbeid med LMI, Innovasjon Norge og Oslo Science City

Verdiskapingspotensialet i helsenæringen har fått økt oppmerksomhet i Norge, og rapporter over de siste fem årene viser en betydelig vekst. Vi bringer sammen aktørene langs helsenæringens verdikjede for å diskutere hvordan vi kan ta ut enda mer av potensialet for verdiskaping som ligger i denne sektoren.

Illustrasjon møteplass

Hold av datoene for høstens innovasjonsmøteplasser

Den nye møteplassen for akademia og industri som legger til rette for nettverksbygging og samarbeid som gjør at mer forskning blir tatt i bruk.

Tidligere arrangement

Teamet

Innovasjon på agendaen i Amsterdam

I midten av juni deltok vi på den internasjonale innovasjonskonferansen i regi av University Industry Innovation Network (UIIN). På bildet Veksthuset på ein solfylt konferansedag: frå venstre Morten Egeberg, Norunn Torheim, Nicolay Berard-Andersen og Ivar Bergland.

Les meir om hovudinntrykket frå konferansen

For Veksthuset som enno er i oppstartsfasen, var det svært nyttig å lære meir om korleis andre universitet driv sitt innovasjons- og entreprenørskapsarbeid og diskutere ulike problemstillingar med universitet og næringsliv frå heile verda. Veksthuset er sjølv midt i ein prosess for å lage ein plan for strategisk partnarskap mellom akademia og næringsliv. Vi kjem tilbake med meir informasjon om dette arbeidet når planen er klar.

For Veksthuset er det spesielt interessant å sjå at dei støtteordningane Veksthuset allereie har fått på plass som rettleiing, såkornmidlar, internship for studentar og innovasjonsmøteplassar for akademia og næringsliv, alle har ein viktig rolle i arbeidet med innovasjon og entreprenørskap.

Likevel er det mykje å ta tak og mange gode råd om god praksis. Om vi skal nemne eit tiltak spesielt, så er det å få på plass insentiv for å få forskarar til å drive innovasjon, slik som at innovasjon er meritterande på same måte som forsking og undervisning ved tilsetting i faste stillingar ved universitetet. Då treng vi òg måleparametrar for innovasjonsarbeidet slik at dette blir forutsigbart for forskarane.;

Bildet kan inneholde: fottøy, sko, smil, vindu, begivenhet.

Internasjonalt studentbesøk

Førre veke var viserektor for forsking og innovasjon Per Morten Sandset vert for ein samankomst då studentar frå Stanford University Knight-Hennessy Scholars besøkte UiO. Rundt 30 master- og PhD-studentar frå Stanford og UiO deltok. Foto: Avdeling for kommunikasjon og samfunnskontakt, UiO.