Ledig stilling som studentleder (20 % stilling) for bachelorstudent fra HF-fakultetet

INTED - Senter for tverrfaglig utdanning, søker studentleder for Det humanistiske fakultet.

Senter for tverrfaglig utdanning (INTED) kobler sammen studenter fra HF, SV, og MN ved UiO for å utvikle tverrfaglig kompetanse hos studentene. Senteret har som mål å inkludere studentene i utvikling av nye tverrfaglige prosesser. Denne kompetansen er viktig for å løse fremtidig utfordringer som vil kreve samarbeid og kritisk tenking på tvers av disipliner.

Som studentleder er du aktiv i daglig drift av senteret, planlegging av senterets aktiviteter og kan få ansvaret for å gjennomføre og drifte enkelte relevante arbeidsoppgaver. Du er også med i ukentlige ledermøter for senteret.  Stillingen utlyst er en 20% stilling, åpen for studenter fra Det humanistiske fakultet. Stillingen er ment for aktive studenter på bachelornivå.

Vi ser etter deg som er engasjert i tverrfaglig utdanning, kan jobbe selvstendig og i team, og som ønsker å bidra inn i ett nytt spennende senter. Du trenger ingen arbeidserfaring med ledelse eller universitetsadministrasjon, men du må være interessert i å jobbe med universitetsrelaterte temaer og utdanningsutvikling.

Du blir ansatt som vitenskapelig assistent, SKO 1018. Minstelønnen er 401 900 kroner i årslønn.

Interessert? Send søknad med CV og vitnemål/attester til Helene Victoria Haynes, senterkoordinator for INTED. Merk søknad med "studentleder HF".

Søknadsfrist: søknader behandles fortløpende og senest innen 9.juni.

Publisert 7. mai 2024 16:34 - Sist endret 27. mai 2024 12:02