LINKnytt februar 2023

Semesteret er godt i gang, og sola titter allerede mer optimistisk frem. Her finner du oversikt over arrangementer i den nærmeste fremtid og aktiviteter LINK har vært involvert i.

LINKs designelement

Seminar om kollegaveiledning

mann og kvinne diskuterer tekst

Vil du bli tryggere i underviserrollen, og forbedre undervisningspraksiser gjennom samarbeid? Meld deg på IDEA Seminar om IPEDs pilotprosjekt for UP-kurs i kollegaveiledning: "Å være underviser på IPED"! Når: 1. mars 2023, 09:3012:00

Snakk om: ChatGPT, hva gjør vi nå?

mann og kvinne diskuterer tekst

LINKs "Snakk om" vil dette semesteret handle om ChatGPT og AI. Vi samler ressurspersoner fra ulike fagmiljøer ved UiO, og inviterer alle interesserte til tre morgenseminarer og en workshop. Her finner du en samlet oversikt over arrangementene og påmeldingslink.

Utdanningskonferansen 30. november

inngangspart stort bygg, glass, faner henger på hver side av inngangenen

Finn fram kalenderen og plott det inn allerede nå, så er du sikker på at du får med deg årets store begivenhet på UiO - Utdanningskonferansen 2023. Dato er 30. november 2023.

Til orientering

LINK på Circle U. Week

stor by, elv i midten, gamle bygninger, tårn i bakgrunnen

I slutten av januar deltok LINK på Circle U.’s uke om fremtidens høyere utdanning og forskning i Paris,  organisert av Université Paris Cité. Med temaer som gjensidige ressurser, samt utdanning og praksis innen pedagogisk innovasjon startet læringssentrene i Circle U. et viktig samarbeid.

Nettkurs om pupillometri

øye, pupill

I dette kurset er LINK involvert i prosjektkordinering, læringsdesign, produksjon og pedagogisk veiledning. LINK er også hovedansvarlige for utviklingen av videoinnholdet i nettkurset.

Bli med på universitetspedagogisk kurs!

dame snakker engasjert

Hva er de universitetspedagogiske kursene, og hvilket utbytte kan man få? LINKnytt tok turen til vakre Granavolden på Hadeland for å finne ut av det.

Ledig stilling som førsteamanuensis ved LINK

logo

LINK styrker arbeidet med pedagogisk innovasjon og forskning på egen praksis, samarbeidet med fakultetene og vårt mandat om å basere våre aktiviteter på forskning og innovasjon. Åpen utlysning der vi ønsker mange gode søkere. Frist: 20 mars 2023.

Ris eller ros

Illustrasjonsbilde

Vi er opptatt av å bli bedre. Har du ris eller ros, eller en kommentar, gi oss en tilbakemelding. Hva vil du finne mer/mindre av i LINKnytt? Har du tips til saker eller hvordan våre websider kan bli bedre?

Hjelp oss å spre ordet om LINKnytt med enkel påmelding.

Du kan melde deg av nyhetsbrevet her.

Publisert 16. feb. 2023 18:22 - Sist endret 16. feb. 2023 18:22