Tidligere

Tid og sted: , Universitets aula og Domus Bibliotheca

Velkommen til konferanse om betydningen av samarbeid for den grønne omstillingen i norsk høyere utdanning.

Tid og sted: , Professorboligen

Universitetet i Oslo har studenter og ansatte som er berørt av det som skjer på Gazastripen og i Israel. Vi ønsker å tilby møteplasser for dem som har behov for å komme sammen.

Tid og sted: , HF-12, kantina i 12. etasje i Niels Treschows hus

Akademisk Forum (tidligere Professorforeningen) ved UiO inviterer til åpent møte om midler og penger som bevilges til forskere - og hvordan pengene brukes.

Tid og sted: , Georg Sverdrups Hus

Statsminister og forskning- og høyere utdanningsminister kommer til UiO for å presentere en ny satsing på kunstig intelligens og digital trygghet.

Tid og sted: , Domus Juridica, Auditorium 3

Forskings- og høgare utdanningsminister Ola Borten Moe presenterer forslag til ny universitets- og høgskulelov.

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

Hvordan får vi tillit og bygger troverdighet i kriser og beredskapssituasjoner med retorikk og kommunikasjon?

Tid og sted: , Frederikkebygningen, 1. etg

UiO oppretter Norges første studentdrevne grønne kontor. Velkommen til åpning, med vegansk servering, frøsåing og klesbytte!

Tid og sted: , Teams

Skal vi finne gode løsninger på klimaendringene må vi forstå hvordan naturen henger sammen. Men, hva om naturen spiller oss et puss og avdekker nye trusler i det vi er i ferd med å knekke koden?

Tid og sted: , Kantina i 12. etasje i Niels Treschows hus

I etterkant av jordskjelvkatastrofen i Tyrkia og Syria, arrangerer UiO en markering for berørte studenter og ansatte samt andre som ønsker å vise solidaritet med de rammede.

Tid og sted: , Realfagsbiblioteket

UiO arrangerer tre hybride arrangementer fra Realfagsbiblioteket på Blindern i forbindelse med Bærekraftskonferansen 2023.