Arrangementer 2023

Tidligere

Tid og sted: , Union371 Blindern

Vil du være med å diskutere hva fakultetet kan gjøre for studentenes psykiske helse? Vi ønsker medisinstudentene våre velkommen til dialogmøte med pizza og uformell prat.

Tid og sted: , Union i Frederikkebygget

Å lage plass for hverandre – hva vil det si og hvordan kan vi gjøre det?

Tid og sted: , Niels kaffebar, Niels Treschows hus

Incoming student Charlie Chen and outgoing student Mina Martinsen, will share their experiences of being a student in a different country. Pizza will be served!

Tid og sted: , Scene HumSam, Georg Sverdrups hus

Trenger du en pause fra prestasjonsjag og tankekjør?

Tid og sted: , Scene HumSam, Georg Sverdrups hus

Panelsamtale om positiv maskulinitet og hvordan mannsroller kan ha innvirkning på psykisk helse.

Tid og sted: , Scene HumSam, Georg Sverdrups hus

Panelsamtale om tilhørighet med Nadia Ansar, Morten Thoresen, Laiba Khan og Aud Valborg Tønnessen. Innledende ord ved UiOs rektor, Svein Stølen.

Tid og sted: , Helga Engs hus, ROM 231

Join the seminar treating themes such as social anxiety and social pressure. Luca Tateo and Gül Øzerk, both researchers at the Department of Special Needs Education, will hold this seminar.

Tid og sted: , Helga Engs hus

Tid og sted: , Helga Engs hus

Verdensdagen for psykisk helse inviterer også i år til et felles krafttak mot ensomhet og utenforskap. Årets tema fokuserer på mangfold og behovet for tilhørighet. I år tjuvstarter vi dagen før med aktiviteter for både studenter og ansatte.