Vitenstafett

Fremragende formidlere gir deg en morsom og spennende kveld som garantert vil gjøre deg klokere.

Bildet kan inneholde: person, hår, panne, nese, smil.

Velkommen til en helaften med formidling av realfag og teknologi! Vi har utfordret flere av landets fremste formidlere til å presentere et tema de brenner for på bare fem minutter.

På scenen denne kvelden står Sigrid Bratlie, Eirin Bruholt, Pia Ve Dahlen, Benedicte Garmann-Johnsen, Dag O. Hessen, Annika Willoch Olstad, Joe Kristoffer Partyka, Tamina Sheriffdeen Rauf, Sunniva Rose, Jo Røislien, Inga Strümke og Anne Sverdrup-Thygeson.

Arrangementet inngår i feiringen av MNKOMs 10-årsjubileum. MNKOM er et tverrfaglig emne på Det matematisk-naturvitenskapelige fakultetet (MN) ved UiO. Hvert vårsemester har MNKOM gleden av å gjøre engasjerte bachelor- og masterstudenter til forskningsformidlere.

Følg arrangementets Facebook-side for oppdateringer og mer informasjon.

Praktisk informasjon

Arrangementet er gratis og åpent for alle. Velkommen!

Dørene åpner 17.30, arrangementet starter 18.30.

Hvis du trenger heis eller annen tilrettelegging ved besøk, kontakt oss på db-sentrum@admin.uio.no.

Om Domus Bibliotheca

Domus Bibliotheca er Universitetet i Oslos dialog- og formidlingsarena. Her kan du delta i debatter og samtaler og høre på foredrag. Domus Bibliotheca er den venstre fløybygningen på Universitetsplassen i Oslo sentrum.

Nysgjerrig på hva som skjer hos oss? Følg Universitetsplassen - UiO på Facebook for spennende oppdateringer.

Høstens program for Domus Bibliotheca ligger også på nett.

Publisert 15. sep. 2022 13:35 - Sist endret 20. sep. 2023 05:32