Bli kjent med Nobels fredspris 2023

Bli bedre kjent med årets fredsprisvinner! Nobels Fredssenter inviterer til feiring av Nobels fredspris 2023 med et spennende program.

Person som prater på et podium med et banner på høyre side hvor det står "Domus bibliotheca"

Fredag 6. oktober får vi vite hvem som er mottaker av Nobels fredspris 2023. Dagen etter inviterer Nobels Fredssenter publikum til å feire og lære mer om de nye fredsprisvinnerne.

Arrangementet vil foregå på engelsk.

• Avdukning av årets fredsprisdiplom.
  • Foredrag om Nobels fredspris 2023 med Berit Reiss-Andersen.
  • Samtale om Nobels fredspris 2023 med eksperter (navn offentliggjøres fredag 6. oktober)

Arrangementet er gratis, men krever påmelding.

Meld deg på (norsk)

Meld deg på (engelsk)

Praktisk informasjon

Hvis du trenger heis eller annen tilrettelegging ved besøk, kontakt oss på telefon 901 31 755.

Om Domus Bibliotheca

Domus Bibliotheca er Universitetet i Oslos dialog- og formidlingsarena. Her kan du delta i debatter og samtaler og høre på foredrag. Domus Bibliotheca er den venstre fløybygningen på Universitetsplassen i Oslo sentrum.

Nysgjerrig på hva som skjer hos oss? Følg Universitetsplassen - UiO på Facebook for spennende oppdateringer.

Se fullt program for Domus Bibliotheca
Publisert 9. aug. 2023 14:25 - Sist endret 18. nov. 2023 13:05