Vitenstafett 2024

Velkommen til formidlingsfest på UiOs egen formidlingsscene – Domus Bibliotheca!

Bildet kan inneholde: produkt, azure, font, aqua, elektrisk blå.

Foto: Astromaria

På scenen står unge formidlere og gir deg lynforedrag om alt fra radioaktivitet til anabole steroider, nanoteknologirevolusjonen og hele jordas historie, på bare fem minutter!

Deltagerne er årets studenter ved formidlingsemnet MNKOM ved Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet på UiO. Dette er kvelden der de skal få vise alt de har lært.

Dørene åpner kl. 18.00

18:00 Dørene åpner

18:30 Presentasjon av 8 studenter

20:00 Pause

20:30 Presentasjon av 8 studenter

21:00 Mingling

22:00 Avslutting

Delta

Arrangementet er gratis og åpent for alle.

Velkommen!

Tilrettelegging ved besøk

Hvis du trenger heis eller annen form for tilrettelegging når du besøker oss, ring dette nummeret: 90 13 17 55.

Om Domus Bibliotheca

Domus Bibliotheca er Universitetets i Oslos dialog- og formidlingsarena. Her kan du delta på debatter, samtaler og høre spennende foredrag. Domus Bibliotheca ligger på Universitetsplassen i Oslo sentrum. Her ligger det tre, vakre, gamle bygninger, og Domus Bibliotheca er bygget til venstre.

Nysgjerrig på hva som skjer hos oss? Følg Universitetsplassen - UiO på Facebook for spennende oppdateringer.

Se fullt program for Domus Bibliotheca
Publisert 30. mai 2024 14:27 - Sist endret 30. mai 2024 14:27