Opplysningene ligger tilgjengelig på nettet for de siste 3 månedene. For eldre journaler kontakt Seksjon for forvaltning av elektronisk saksbehandling og dokumentasjon på e-post.
Mars | April | Mai | Juni |
---|---|---|---|
Uke 10 (pdf) | Uke 14 (pdf) | Uke 19 (pdf) | Uke 23 (pdf) |
Uke 11 (pdf) | Uke 15 (pdf) | Uke 20 (pdf) | Uke 24 (pdf) |
Uke 12 (pdf) | Uke 16 (pdf) | Uke 21 (pdf) | Uke 25 (pdf) |
Uke 13 (pdf) | Uke 17 (pdf) | Uke 22 (pdf) | Uke 26 (pdf) |
Uke 18 (pdf) |
Innsynsbegjæring
- Begjæring om innsyn må inneholde opplysninger om:
- Bestillers e-postadresse
- Bestillers postadresse eller avtale om avhenting
- Opplysninger om saks- og dokumentnummer (f.eks. 2010/99999-1) eller tilstrekkelige opplysninger for å identifisere saken
- Innsynsbegjæring sendes til Seksjon for forvaltning av elektronisk saksbehandling og dokumentasjon
- Klage på avslag av en innsynsbegjæring skal sendes enheten som avslo innsynsbegjæringen innen 3 uker fra mottak av avslaget. Klagen registreres av enheten og oversendes for behanding til Felles klagenemnd, se offentleglova § 32 (lovdata.no) og forvaltningsloven § 29 (lovdata.no). Kunnskapsdepartementet har delegert kompetanse til å behandle klager på utdanningsinstitusjonenes vedtak etter offentlighetsloven til Felles klagenemd (HK-dir) innsyn-klageinstans@hkdir.no