Pensum/læringskrav

Bostad, Inga & Svare, Helge: Samtaler om filosofi, Hele, HiO-skrift 2003 (80 sider).

Brenifier, Oscar: Bare spør - Metoder for samtale i klasserommet, Cappelen Akademisk 2004. 7-47, 99-114 (55 sider).

I kompendiet FIL2305V (fås ved salg i Akademika):

Del 1:

Brenifier, Oscar: Philosophical consultation - the difficulties, Upublisert. Hele, (10).

Matre, Synnøve: Samtalar mellom barn, 2000. Samlaget. 37-43, 202-209 (14 sider).

Del 2:

Lipman & Sharp & Oscanyan: Philosophy in the classroom, 1980. 51-128 (77 sider).

Williams, B: Philosophy as a humanistic discipline,

Del 3:

Schjelderup, Ariane & Olsholt, Øyvind: Filosofi i skolen, 1999. Tano Aschehoug . (77 sider).

Skjervheim, Hans: Deltakar og tilskodar, 1974. Skriftserie UiO, Inst. for sosiologi; 6, Oslo . (16 sider).

Platon: Menon, 2003. Ex.phil. bd. 2, Unipub . Hele (60 sider).

Platon: Gorgias, 1989. Samlaget. Hele (128 sider).

Fischer, Robert: Teaching Thinking Philosophical Inquiry in the Classroom, 2003. Continuum Books . (utvalg) (30 sider).

Dewey, John: How we think: a restatement of the relation of reflective thinking to the educative process: with a foreword by Maxine Greene., 1998. Houghton Mifflin. (utvalg) (20 sider).

Gadamer, Hans-Georg: Truth and Method, 2nd rev. edition, 1989. Sheed & Ward. (utvalg) (20 sider).

Hellesnes, Jon: Ein utdana mann og eit dana menneske: Framlegg til eit utvida daningsomgrep, 1992. Ad Notam Gyldendal . s. 79 - 103 (25 sider).

Publisert 23. juni 2006 17:55