Kristina Aurore Kvåle

Publisert 20. nov. 2015 12:41

I ein kultur der vi masseproduserar og kopierar og modifiserar objekt, kan ein sei at den originale, autentiske skinnjakka endå eksisterar? 

Publisert 30. okt. 2015 19:35

Skinnjakka var i lengre tid eit symbolsk plagg forbeholdt mennesker som identifiserte seg med enkelt subkulturar typ biker og/eller punk/rock kulturen. Dette endra seg gradvis i løpet av 90-talet og er i dag eit plagg tilhøyrande mange ulike grupper, frå daglegdags mainstream til high fashion, så vel som det endå står som eit sterkt symbol for subkulturane den fyrst var assosiert med. Eg skal prøve å sjå på kva ulike komponentar har vore med på å få i gong dette skiftet, samt prøve å forklare korleis populærkulturen, representert i denne bloggposten som Kate Moss, har vore med på å bidra til dette skiftet. 

Publisert 9. okt. 2015 13:41

Marlon Brandon, James Dean, Sid Vicious, The Ramones, The Sex Pistols, omtrent alle som eiger ein Harley Davidson (eller motorsykkel i den grunn), og i dag omtrent alle i det vestlege samfunnet. Den svarte bikerjakka har gått frå å vere eit behovsprodukt for motorsyklistar til å bli transformert til eit ikonisk plagg, både innan musikk, kultur og moteverda. Eg ønsker å ta ein kikk på bikerjakka si historie og utvikling, frå den aller fyrste jakka frå 1928, til dagens masseproduserte jakker.

Publisert 25. sep. 2015 13:49

Torbjørn Anderssen, ein av designerane i duoen Anderssen & Voll, satt seg ned med oss ein regntung dag i september for å diskutere kring det å vere designer i Noreg, norsk design og det han beskriver som ein manglande fagleg diskurs kring design som industri og merkevare.

About-image

Denne bloggen

Dette er bloggen til emnet KUN2201/4201 Designkultur: Ti ting. Her skriver studentene om sine selvvalgte gjenstander og hvordan disse kan forstås i et designkulturelt perspektiv.