Praktisk informasjon om endelig mappeinnlevering

Frist for innlevering av mappe er torsdag 27. november kl. 15.00.

NB! Se følgende nettside for generell informasjon om format og oppsett: http://www.hf.uio.no/ikos/studier/ressurser/oppgaver/oppgavens-utforming/

På mappeinnleveringen skal du skrive kandidatnummeret ditt, IKKE navn. Kandidatnummeret ditt vil være tilgjengelig i StudentWeb senest 1 uke før innleveringsfristen (under "Se opplysninger om deg" --> "Eksamensmelding"). Du må skrive kandidatnummeret ditt både på forsiden og øverst på hver side (bruk f.eks. topptekstfunksjonen i Word).

Vær vennlig å inkludere kandidatnummeret ditt i filnavnet også.

Alle deloppgavene i mappen skal leveres i ett og samme dokument. Se beskjed fra emneansvarlig i Fronter vedrørende mappens totale lengde.

Du må ha levert den elektroniske fuskeerklæringen for at mappen skal bli vurdert. Har du levert denne tidligere i semesteret trenger du ikke levere på nytt.

Får du problemer med innleveringen ta kontakt med studiekonsulenten umiddelbart og innen fristen går ut.

Publisert 14. nov. 2014 08:59