Praktisk informasjon om innlevering av semesteroppgave

Innleveringsmappe for semesteroppgaven er nå opprettet via "Innlevering" i venstremenyen i Fronter.  Fristen er tirsdag 25. november kl. 15.00.

NB! Se følgende nettside for generell informasjon om format og oppsett: http://www.hf.uio.no/ikos/studier/ressurser/oppgaver/oppgavens-utforming/

På semesteroppgaven skal du skrive kandidatnummeret ditt, IKKE navn. Kandidatnummeret ditt vil være tilgjengelig i StudentWeb senest 1 uke før innleveringsfristen (under "Se opplysninger om deg" --> "Eksamensmelding"). Du må skrive kandidatnummeret ditt både på forsiden og øverst på hver side (bruk f.eks. topptekstfunksjonen i Word).

Vær vennlig og inkluder kandidatnummeret ditt i filnavnet også.

Før du laster opp semesteroppgaven din, må du levere den elektroniske fuskeerklæringen, ellers vil ikke oppgaven bli vurdert:

•Trykk på "Lever fuskeerklæring" i venstremargen.

•Trykk deretter på "Fuskeerklæring", og hak av for at du har lest og forstått innholdet.

•Trykk på "Send svar" (nederst til høyre). Du har nå levert den obligatoriske erklæringen vedrørende fusk.

Publisert 13. nov. 2014 13:42