Undervisningsplan Dei ti fyrste vekene …
Undervisningsplan
Dei ti fyrste vekene blir den allmenne delen av pensum gjennomgådd etter planen nedanfor. Her vil også problemstillingar frå spesialpensumet bli dregne inn i den monn det er naturleg.
11. til 13. veke er undervisningsfri periode, da studentane skal lesa spesialpensum og arbeida med emneoppgåva, som skal skrivast innanfor spesialpensumet med bakgrunn i det allmenne teoripensumet.
Dei to siste vekene blir brukte til å ta opp utvalde emne frå spesialpensumet etter ønske frå studentane.
Den korte øvingsoppgåva skal vera ein munnleg presentasjon i ei av dei fyrste ti undevisningsvekene. Emnet skal vera anten teoretisk med utgangspunkt i det allmenne pensumet, eller det kan vera ei drøfting av eit spesifikt empirisk problem innanfor historisk syntaks.
Vekeplan: [Merk datoane 09.09. og 14.10]
25.08. Bakgrunn og perspektiv Faarlund: Revolusjon i lingvistikken, kap. 2 Lightfoot: The Development of Language, kap. 1
08.09. Teorigrunnlag Faarlund: Revolusjon i lingvistikken, kap. 3
09.09. Språktileigning. Reanalyse Faarlund: Revolusjon i lingvistikken, kap. 5.2 Lightfoot: The Development of Language, kap. 3
15.09. Parameterteori Lightfoot: The Development of Language, kap. 4 Roberts & Roussou: Syntactic Change, kap. 1
22.09. Verbalkategoriar Roberts & Roussou: Syntactic Change, kap. 2
29.09. Underordna setningar Roberts & Roussou: Syntactic Change, kap. 3
13.10 Innlevering av øvingsoppgåver
13.10. Nominalfrasar Roberts & Roussou: Syntactic Change, kap. 4.0-4.2
14.10. Nominalfrasar Roberts & Roussou: Syntactic Change, kap. 4.3-4.7
20.10. Grammatikalisering van Gelderen: Grammaticalization as Economy, kap. 2 Faarlund: Grammatikalisering av ordstilling
27.10. Grammatikalisering Hopper & Traugott: Grammaticalization Faarlund: A mentalist interpretation of grammaticalization theory
Veke 44-46 Leseperiode
24.11, 01.12. Spesialpensum. Tema knytte til semesteroppgåva