Pensum/læringskrav

Gran, Anne-Britt og Donatella De Paoli (2005): Kunst og kapital: nye forbindelser mellom kunst, estetikk og næringsliv, Oslo:Pax

Doyle, Gillian. (2010) Why culture attracts and resists economic analysis, Journal of Cultural Economics, 34 (4). pp. 245-259 (tilgjengelig på nett)

Smith Maguire, Jennifer og Julian Matthews (2014): The Cultural Intermediaries Reader, London: Sage

Bang, Tor og Mona Solvoll (2014): Medieøkonomi, Oslo: Cappelen Damm

Krokan, Arne (2013): Den digitale økonomien, Oslo: Cappelen Damm

Roos, Göran, Georg von Krogh, Johan Roos og Lisa Boldt-Christmas (2013): Strategi – en innføring, Bergen: Fagbokforlaget

Gulbrandsen, Trygve og Ingunn Eriksen (2013): «Kommunikasjonsrådgivere – en yrkesgruppe med innflytelse i samfunns- og arbeidsliv?», Rapport fra Institutt for samfunnsforskning

(tilgjengelig på nett)

Hesmondhalgh, David (2010): “User-generated content, free labour and the cultural industries”, Ephemera: theory and politics in organization. 10.3-4: 267-284 (tilgjengelig på nett)

Publisert 19. nov. 2014 16:18 - Sist endret 19. nov. 2014 16:18