Kom på midtveisseminar og pizzakveld 11. oktober!

Onsdag 11. oktober kl. 13-16 er det midtveisseminar for alle studenter som går førstesemester på bachelor og årsenhet ved IMK (rom 205, våre lokaler i Forskningsparken).

Seminaret skal hjelpe dere til å:

• notere, lese og studere bedre
  • fortolke og skrive eksamensoppgaver bedre
  • forstå vurderingskriteriene sensorer bruker
  • ta i bruk samarbeidsverktøyet Teams, som gjør det enklere å samarbeide med medstudenter underveis (og i arbeidslivet senere)

Dessuten vil vi evaluere semesteret til nå, for å fange opp eventuelle problemer mens de ennå kan løses. Seminaret er ikke obligatorisk, men vi oppfordrer sterkt at alle kommer!
NB: Ta med penn og papir/notatblokk + datamaskin!

Seminaret avsluttes med pizza og eksamensrelevant Kahoot (med fete premier) fra kl 16, hvor også andre studenter på BA og MA kommer.

Og kom gjerne allerede kl 12.15 på #IMKom-arrangementet der vi serverer vafler mens Eirik Solheim fra NRKBeta presenterer "Fremtidens tv-produksjon: SKAM, AI, kinaræl og droner".

Program:
13:00 Velkommen
13:05 Semesteret så langt? Evaluering
13:45 Pause med frukt
14:00 Å lese, skrive og notere (workshop)
14:40 Pause
14:50 Eksamen: vurderingskriterier og sensorguide (workshop)
15:20 Samarbeid i TEAMS: digital samhandling (workshop)
15:50 Videre valg: utenlandsopphold, vårens emner
16:00 Pizza og Kahoot

Institutt for medier og kommunikasjon

Publisert 10. okt. 2017 13:53 - Sist endret 10. okt. 2017 13:53