Informasjon om hjemmeeksamen MEVIT3526 Alternativ film

05. - 08. desember

Hjemmeeksamen publiseres på semestersiden mandag 5. desember kl. 11.00

Innlevering er elektronisk i innleveringsmappen på fronter. Fronterrommet stenges kl. 11.00 torsdag 18. desember.

På forsiden av hjemmeeksamen skal du inkludere ditt kandidatnummer (IKKE navn), emnekode og emnenavn, og semester.

Når du laster opp semesteroppgaven i fronter må du passe på at formatet er leselig. Vi anbefaler at du bruker pdf. eller word. Filen skal kalles for kandidatnummeret ditt, slik xxxxxx.pdf eller xxxxxxx.doc.

Kandidatnummeret ditt finner du i Studentweb.

Jon Inge Faldalen vil være tilgjengelig for å svare på spørsmål angående eksamensoppgaven mandag 5. desember kl. 11.30 - 12.00 på rom 205 i IMKs lokaler.

---

Det forutsettes at studentene har satt seg inn i regelverket vedr. fusk, og at de er klar over at mistanke om fusk kan føre til annullering av eksamen eller utestengelse i ett eller to semestre.

Om du er usikker på hvordan du skal referere til en tekst kan denne siden være nyttig å se på: www.sokogskriv.no

Her finner du informasjon om eksamen ved IMK og generelle tips til eksamensskrivingen.

Ta kontakt med studiekonsulent@media.uio.no om du har noen spørsmål knyttet til eksamen.

Lykke til!

Publisert 30. nov. 2016 11:11 - Sist endret 27. okt. 2017 13:58