Pensum/læringskrav

  • Heath, R. L. (Ed.). (2010). The SAGE handbook of public relations. Thousands Oaks, CA: Sage. Kapitlene 1-12, 18-23, 30, 33, 34, 40, 45; ca. 340 s.

  • Ihlen, Ø. (2011). Samfunnsansvar på norsk: Tradisjon og kommunikasjon. Bergen: Fagbokforlaget. Ca. 150 s.

  • Ihlen, Ø. & Robstad, P. (2004). Informasjon & samfunnskontakt: Perspektiver og praksis. Bergen: Fagbokforlaget. Kapitlene 1-4, 7-8; ca. 180 s.

  • Wæraas, A., Byrkjeflot, H., & Angell, S. I. (red.). (2011). Substans og fremtreden: Omdømmehåndtering i offentlig sektor. Oslo: Universitetsforlaget. Kapitlene 1-7, 12-15; ca. 200 s.

TOT: 870 sider

Anbefalt lesning

  • Smith, R. D. (2009). Strategic planning for public relations (3 ed.). New York: Routledge.

  • Brønn, P. S., & Ihlen, Ø. (2009). Åpen eller innadvendt: Omdømmebygging for organisasjoner. Oslo: Gyldendal.

Publisert 11. okt. 2011 15:59 - Sist endret 21. des. 2011 15:18