Informasjon om semesteroppgave høst 2015

Innleveringsfrist 1. desember

Innlevering er elektronisk i innleveringsmappen på fronter. Fronterrommet stenges kl. 14.00 tirsdag 01. desember.

På forsiden av semesteroppgaven skal du inkludere ditt kandidatnummer (IKKE navn), emnekode og emnenavn, og semester.

Når du laster opp semesteroppgaven i fronter må du passe på at formatet er leselig. Vi anbefaler at du bruker pdf. eller word. Filen skal kalles for kandidatnummeret ditt, slik xxxxxx.pdf eller xxxxxxx.doc.

Kandidatnummeret ditt finner du i Studentweb omtrent en uke før leveringsfristen.

---

Merk deg også at du ikke lenger skal levere egenerklæring vedrørende fusk. Regelverket vedrørende fusk er imidlertid ikke endret. Det forutsettes fremdeles at studentene har satt seg inn i regelverket vedr. fusk, og at de er klar over at mistanke om fusk kan føre til annullering av eksamen eller utestengelse i ett eller to semestre.

Om du er usikker på hvordan du skal referere til en tekst kan denne siden være nyttig å se på: www.sokogskriv.no

Her finner du informasjon om eksamen ved IMK og generelle tips til eksamensskrivingen.

Ta kontakt med studiekonsulent@media.uio.no om du har noen spørsmål knyttet til eksamen.

Lykke til!

Hilsen IMK