Informasjon om opplegg for kvalifiseringsoppgaver

Alle studenter må gjennomføre og bestå fire kvalifiseringsoppgaver for å kunne gå opp til eksamen.

1. oppgave: Kort muntlig presentasjon av semesteroppgave (21. mars). Ta kontakt umiddelbart dersom du ikke har fått presentert. (Dersom du har gjort avtale om skriftlig levering er alt i orden.)

2. oppgave: Gjør rede for hovedpoenger i en artikkel fra pensum og vis hvordan denne er relevant for din semesteroppgave (skriftlig oppgave, maks 2 sider, innleveringsfrist 30. april)

For studenter med ordinær semesteroppgave:

3. oppgave: Muntlig presentasjon av analyse knyttet til semesteroppgaven (18. april, alternativt 16. mai)

4. oppgave: Innlevering av skriftlig førsteutkast til en sentral del av analysen (frist 30. april)

For studenter med praktisk/teoretisk semesteroppgave:

3. oppgave:  Muntlig presentasjon av egen studioproduksjon (18. april, alternativt 16. mai)

4. oppgave: Innlevering av skriftlig førsteutkast til en sentral del av diskusjon av problemstilling knyttet til egen studioproduksjon (30. april)

Publisert 22. mars 2013 22:42 - Sist endret 16. apr. 2013 08:56