Informasjon vedrørende Lovdata Pro under eksamen.

Til kandidater ved JUS4211 høsten 2019,

Fakultetet minner om at eksamen i JUS4211 vil gjennomføres med Lovdata Pro fra og med høsten 2019. Dette innebærer at rettskilder vil gjøres tilgjengelig elektronisk under eksamen. I Lovdata Pro vil kun rettskilder tillatt i eksamensmodus være tilgjengelige under eksamen.

For mer informasjon om Lovdata Pro under eksamen og hvilke rettskilder som er tilgjengelig i eksamensmodus, se denne informasjonssiden.

Biblioteket har laget videoer som gir en innføring i bruk av Lovdata. På denne siden finner du også kontaktinformasjon til biblioteket dersom du ønsker at det skal settes opp flere kurs i bruk av Lovdata Pro.

I tillegg til Lovdata Pro, kan du også medbringe følgende fysiske hjelpemiddel:

Prosessnøkkelen, Universitetsforlaget. Valgfri utgave. Ingen innarbeidelser tillatt.

Se Hjelpemiddelsreglementet kapittel 2.1 Foruten Prosessnøkkelen, er ingen fysiske hjelpemidler tillatt.

Kandidatene plikter selv å sette seg inn i hvilken ordning som gjelder for emner de skal gjennomføre samt tilegne seg nødvendige ferdigheter i bruk av Lovdata Pro.

MVH Eksamensseksjonen og Juridisk bibliotek

Publisert 8. okt. 2019 15:37 - Sist endret 8. okt. 2019 15:37