Spørsmål


Spørsmålene som stilles i sluttevalueringen
 

1. Evaluering underveis (midtveis)
Underveisevalueringen (midtveisevalueringen); hva kom frem, og hvordan er disse elementene fulgt opp?

2. Læringsmål og eksamen
a) I hvilken grad har studentene de nødvendige og/eller forventede forkunnskaper for emnet?

b) Er det god sammenheng mellom emnets læringsmål og testing av disse ved eksamen el.l.?

c) Hvordan har erfaringene med eksamen vært dette semesteret?

d) I hvilken grad har studentene oppnådd læringsmålene dette semesteret?

3. Erfaringer
a) Spesielt gode erfaringer med emnet? Har dere gjort noe dere anbefaler andre å gjøre?

b) Hvilke erfaringer har dere med undervisningsaktivitetene; hvor lærer studentene mest og minst, og er det aktiviteter som bør endres eller fjernes?

c) Har emnet krav om aktiv deltagelse på gruppetimer? I såfall, hvordan har det blitt registrert og hvordan har dette fungert?

Indikér om gruppene har vært digitale, fysiske eller blandet

d) Hvordan vurderer dere tilgjengelige ressurser på emnet?

Undervisningsressurser slik som personell, labutstyr, tilgjengelig rom, teknisk utstyr osv.

4. Arbeidsmengde
a) Hvor mange og hvilken type obligatoriske elementer har emnet dette semesteret?

b) Er det samsvar mellom arbeidsmengde for studentene og emnets vekting i studiepoeng?

Normert belastning er 13-15 timer i snitt per uke for et 10-studiepoengs emne.

5. Kommunikasjon med studentene
Hvilke kanaler har blitt brukt til å kommunisere med studenter? E-post, Canvas, kunngjøring på semesterside eller andre verktøy? Hvordan har dette fungert, og fungerer noen kanaler bedre enn andre?

6. Ev. andre kommentarer og innspill

 

Published Jan. 10, 2024 10:56 AM - Last modified Jan. 11, 2024 9:49 AM