Denne _ dagen satt de _ studentene i seminartimen med sine _ datamaskiner. Den _ Peter hadde gjort klar en _ adjektivhistorie, men viste ikke hvordan _ ord spraaktek gjengen ville komme med. Under turen til _ Sundvolden var alle de _ studentene klare for aa laere mye _ Python. Men alt de gjorde var aa spille _ brettspill og hoere paa _ laerere. Noen av de _ studentene i gruppa hadde gaatt til den _ utsikten, Kongens utsikt. De hadde latet som at de ikke ble slitene av turen, likevel ble alle stoele i de _ laarene sine dagen etterpaa. Flere studentene i klassen hadde hoert paa den _ faglaereren Henrik spille piano og synge. Denne _ adjektivhistorie ble laget av den _ gruppe 17, fra den _ linjen spraaktek.