Obliglister, påmelding på eksamen (og t-sjorter)

Hei,

obliglister er ferdig og innmeldtt.

Det har vart litt trangt til slutt, med fristen med  siste oblig 3b  veldig sent og vi måtte klarer retting av 3b super-rask. Og dere hadde fatt også beskjedt at ingen uttetelser mulig. Som sagt, alt var litt trangt for alle.

Rettere og gruppelærerne her ferdigvurdert ob3. Vi belandlet den ``mild'' og dere (eller mange av dere) har fatt bare en ikke-detailjert tilbakemelding. I diskusjon me studieandiminstrajson har vi tatt også en ``helhetsvurdering'' og det betyr at ingen be ikke-godjkent av obligene bare på grunn av oblig 3b.

Uavhengig av det: som jeg har sagt idag i forelesning

SJEKKE SELV hvis du ble påmeldt på eksamen!

Kanskje vente litt, ogliblistene er ferdig bare nå, men sjkekke den. Alle ble påmeldt ti system via devilry, men informasjon vil være overført till eksamelslister eller felles-system eller studentweb. Jeg som forleleser har ingen tilgang til studentweb, so jeg kan ikke doppeltsjekke informason der. Så skjekke- det selv før eksamen.

Hi hadde jo også en konkurranse, de som kommer ut med høyeste poeng i obligene far en rekursjons-t-skjørt. Berengningen av slutt-tall bare bruker oblig 1a - oblig3a, men ikke oblig 3b

Listen med topp-scorere som har vunnet en t-skørt kommer med en ekstra-beskjed.

Publisert 22. nov. 2022 13:31 - Sist endret 22. nov. 2022 13:47