sjekk tidlig hvis du har tilgang til oblig1a opplasting i devilry

Hei,

jeg her åpnet oblig1a for ``alle'' studentene i kurset. Jeg her ikke tilgang til liste av studentene i studentweb errer FS system osv, jeg stole på at hvis jeg presse "alle", så er det alle.

Vanligvis er det sånn, men det var en student som ikke var med. Jeg vet ikke hvorfor, og administrasjon har manuelt tillagt ham nå i oblig1a liste.

Ok, fint, men siden jeg vet ikke hvis han  var den eneste som har manglet anbefaler jeg at alle skjekke _FØR FRIDAG_ at de er med. Den sttudent jeg snakker om her forsøk opplaste obligen i dag eller før og har informert gruppelærer at noen er ikke på plass.

Det er ikke lurt å oppdage Freday kveld, at opplasting fungerer ikke.  Kanksje alt er i orden for alle, men jeg kan ikke skjekke den, fordi jeg her ikke en liste, jeg bare vet at 232 studenter har tilgang til oplig1a etter at jeg har presset "alle studentene".

Takk, Martin

Publisert 5. sep. 2022 15:25 - Sist endret 5. sep. 2022 15:26