Eksempel på oppgave til muntlig eksamen fra 2020

Bruk følgende lenker for å laste ned PDFer med eksempel på muntlig eksamen fra 2020. Hver student hadde 20 min til rådighet sammen med sensorene (25 min inkludert intro).
Som dere ser var det 4 seksjoner i oppgaven. Til hver seksjon fantes det flere forskjellige deloppgavevarianter, og hvilke oppgavevarianter som ble gitt i respektive seksjon varierte mellom studentene. Oppgaveteksten ble vist både på skjerm og på papir. Studentene kunne bruke både papir og tavle til hjelp når de forklarte. Observer at studentene ikke nødvendigvis trengte å vise alle detaljer til hver løsning for å full poeng - poenget var at de skulle kunne forklare og hvise hvilken strategi man kan bruke for å løse problemet (gjelder for eksempel i løsningsforslaget til deloppgave 3 nedenfor).

Publisert 6. okt. 2021 08:51 - Sist endret 6. okt. 2021 08:57