Tidspunkter muntlig eksamen (oppdatert info ettersom det blir på Zoom)

Nå er tidspunktene til eksamen trukket. Merk at oppmøtetid er 30 minutter før offisiell eksamenstid (det er satt opp venterom i Zoom), med unntak av første student hver dag.

• Følg lenke til listen over tidspunkter (krever innlogging)
  • Oppmøtetid er 30 minutter før offisiell eksamenstid utenfor Caml i 3.etg i Ole Johan Dahls Hus  i Zoom-møtet - det er satt opp "venterom" der, med unntak av første student hver dag.
  • Hvis kandidaten før deg ikke møter på Zoom, vil du bli tatt inn istedenfor.
  • Hvis du vet nå at du ikke kommer til å ta eksamen i emnet, gi beskjed til andreas.austeng@ifi.uio.no, svenpn@ifi.uio.no, og studieinfo@ifi.uio.no så fort som mulig.
  • Endring til å ta eksamen digitalt over zoom er mulig [lenke ligger samme sted som tidspunkene].
    Forespørsel sendes dagen før til andreas.austeng@ifi.uio.no og svenpn@ifi.uio.no
    Hvis noe uforutsett skjer, for eksempel at du er kommet i karantene, kontakt oss på mobil [nummer finner du på samme lenke som tidspunktene]

Lykke til med de siste forberedelsene!

Publisert 13. des. 2021 10:11 - Sist endret 14. des. 2021 10:42