Husk frist for innlevering av første obligatoriske oppgave!

Innleveringsfrist for første obligatoriske oppgave er torsdag 12. mars kl. 14.30. Se under "Obligatoriske oppgaver".

Ved bedømmelsen av besvarelsene teller alle punkter like mye, og for å få godkjent besvarelsen må en ha en score på minst 60%. Det er lov å samarbeide om å løse oppgaven og å bruke alle hjelpemidler. Men hvis flere studenter samarbeider, må likevel hver student levere sin selvstendige besvarelse og det må gå fram av besvarelsen hvem du har samarbeidet med. Studenter som ikke får sin opprinnelige besvarelse godkjent, men som har gjort et reelt forsøk på å løse oppgavene, vil få én mulighet til å levere en revidert besvarelse.

Oppgaven skal leveres med en offsiell forside som du finner her.

Se ellers informasjonen om regler og rutiner for obligatoriske oppgaver ved Matematisk institutt som er gitt her.

Publisert 2. mars 2015 21:18 - Sist endret 14. mars 2023 14:27