Sensuren for modul 1, blokk 1 skriftlig kontinuasjonseksamen/utsatt prøve er nå publisert.

De som har strøket vil få et brev/en e-post med et brev med begrunnelse fra eksamenskommisjonen, og poengsummen sin, senest ila uke 23. Selv om du har strøket på blokk 1, kan du følge undervisningen og ta eksamen i blokk 2 og 3.

For informasjon om hvordan klage, se de sentrale nettesidene for klage på sensur. Klagefristen er onsdag 17.06.15.

Dersom du ønsker en begrunnelse for resultatet, eller har spørsmål av faglig karakter kan du kontakte:
Petter Laake pr e-post: petter.laake@medisin.uio.no

For andre spørsmål om eksamen, sensuren og ev. klager, kan medisinstudenter ta kontakt med studiekonsulent Niclas Berger, og ernæringsstudenter med Alieu Cham.

Publisert 27. mai 2015 10:55 - Sist endret 27. mai 2015 10:55