Filming i Store Aud. i førstetimen på mandag

"

Kjære studenter i modul 1 –

Det var fint å møte dere i går!

Det blir altså filming i auditoriet i første time mandag – introduksjonstimen i samfunnsmedisin som holdes av Per Fugelli og meg. Per er forferdelig glad i å møte nye studenter og ville gjerne ha med dere i filmen som lages om hans siste reise.

De studetene som ikke øsker å være med i filmen kan sette seg på de bakerste tre radene i auditoriet. Det vil bli muligheter til å stille spørsmål til oss uten kamera på etter forelesningen (men veldig hyggelig med spørsmål underveis for de som tør det).

Litt informasjon om filmen:

Dette er en dokumentarfilm som følger Per Fugelli mens han skriver sin siste bok, Per dør. Det er historien om både skriveprosessen men også et portrett av den engasjerte og dedikerte Per.

Filmen dokumenterer Per gjennom deler av denne høsten, vinteren og våren.

I den anledning vil det også finne sted filming av Per når han holder sine appeller og forelesninger.

Filmens regissør er Erik Poppe og filmen vil eventuelt bli vist på kino og NRK i 2017.

Den produseres av Paradox som har produsert samtlige av Erik Poppe sine filmer og dokumentarfilmer som f.eks. GIGANTEN. Om Erik Bye sin siste innspilling og siste turné.

God helg! Gleder meg til å se dere på mandag!

Hilsen Anne

Anne Kveim Lie MD/PhD