Vil du være med å endre opptakskriteriene til medisin?

Fakultetet tester nå alternative opptakskriterier. Fikk du ikke vært med å teste uniTEST? Nå trenger vi flere medisinstudenter som kan stille på multiple mini-intervjuer (MMI).

Bli med på vår MMI lørdag 3. marsSogn arena. Testen tar ca 1,5 time. Oppmøte er  kl. 10.50 - ferdig ca kl. 12.20.

Meld deg på her: https://nettskjema.no/a/mmi

• MMI er en intervjudel som er et tillegg til uniTESTen. Her ønsker vi å teste det uniTEST ikke fanger opp, slik som motivasjon og personlig egnethet.
  • Testen krever ingen forberedelser.
  • Testen foregår ved at kandidatene roterer mellom korte og uavhengige intervjustasjoner som er fysisk adskilte. Hver intervjustasjon har et unikt oppgaveinnhold og bedømmelse.

Din deltagelse kan avgjøre hvordan våre alternative opptakskriterier skal gjennomføres i fremtiden - meld deg på!

Vi deler ut to kinobilletter til hver som stiller opp. Det blir lett servering av kaffe/ te frukt og croissant i forkant i 1. etasje på Sogna arena før prøven.

Publisert 20. feb. 2018 09:31 - Sist endret 20. feb. 2018 09:33