Spørsmål om eksamen i blokk 2

Kjære kull H-20

Det har vært enkelte henvendelser rundt hvordan eksamen i blokk 2 vil arte seg for kull H20. Dette ligger på modulens nettsider, teksten er kopiert inn nedenunder, men for å poengtere de tre viktigste punktene:

1) Eksamen blir avholdt som muntlig hjemmeeksamen over zoom

2) Karakter blir bestått/ikke bestått

3) Eksamen er planlagt i moduluke 30, i tidsrommet fom tirsdag 6/4 tom fredag 9/4.

Ytterligere detaljer om eksamen vil vi komme tilbake til i en egen forelesning når det nærmer seg. Lykke til med arbeidet så lenge!

Erik Dissen

Modulleder MED1100

Fra nettsiden til MED1100:

På bakgrunn av koronasituasjonen, er det foretatt endringer i eksamensformer. For våren 2021 gjelder følgende:

• Deleksamen (skriftlig) avvikles etter at undervisningen i statistikk, atferdsfag, allmennmedisin og samfunnsmedisin er ferdig. Avholdes i moduluke 9. Eksamensformen er endret fra skriftlig papirbasert eksamen til skriftlig digital hjemmeeksamen i Inspera. Varighet på eksamen vil informeres om så snart dette er klart. Introduksjon til digital eksamen i Inspera
  • Deleksamen (skriftlig) avvikles etter at undervisningen i cellebiologi er avsluttet. Avholdes i moduluke 30. Eksamensformen er endret fra skriftlig papirbasert eksamen til muntlig eksamen via Zoom.
  • Deleksamen (skriftlig digital) i blod, immunologi, mikrobiologi og thorax avvikles etter at all undervisning i modul 1 er avsluttet. Avholdes i moduluke 40. Skriftlig digital eksamen gis kun på bokmål. Eksamensformen er endret fra skriftlig digital skoleeksamen til skriftlig digital hjemmeeksamen. Eksamen avholdes i QP. Gis kun på bokmål.Varighet på eksamen vil informeres om så snart dette er klart.

Ved nasjonale og lokale tiltak knyttet til koronapandemien, kan det bli gjort ytterligere justeringer. Disse blir varslet så tidlig som mulig via Mine studier.

Publisert 21. jan. 2021 14:26 - Sist endret 21. jan. 2021 14:26