Sensuren for skriftlig eksamen i patologi, hud -og veneriske sykdommer, immunologi, mikrobiologi og ernæringslære er publisert

Hei,

Sensuren for skriftlig digital eksamen i patologi, hud -og veneriske sykdommer, immunologi, mikrobiologi og ernæringslære er publisert.

Dersom du ønsker tilbakemeldinger på din besvarelse fra eksamenskommisjonen, kan du kontakte eksamenskommisjonsleder Anne-Marte Bakken Kran på e-post: a.m.b.kran@medisin.uio.no. Skal du ha denne innen juleferien må du henvende deg før kl 14:00 torsdag 21.12.2017.

Innsyn i egen besvarelse og sensorveiledningen

Hvis du ønsker innsyn i din egen besvarelse og sensorveiledningen, er dette mulig. Dagene som er satt opp til innsyn er 20.12.2017 og 03.01.2017.

Sted: Møterom Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)

Tid: Mellom kl. 09.00 – 11.30 og mellom kl. 12.30 – 15.00

NB: Her kreves det elektronisk påmelding.

Du kan melde deg på innsyn nå: (skjema på bokmål)  (skjema på nynorsk) Ha kandidatnummeret ditt klart da dette må oppgis ved påmelding.

Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

Merk at du må melde inn innsyn til digital skriftlig eksamen i kliniske fag på et eget skjema dersom du ønsker innsyn i denne også. Lenke til skjema vil legges ut når sensuren publiseres for den eksamen.

Treningssett og psykometriske analyser

Etter hver ordinær eksamen blir 20 % av spørsmålene fra en eksamen offentliggjort som treningssett for studentene en stund etter sensur. Se tidligere oppgaver.

De psykometriske analysene offentliggjøres cirka en uke etter sensur. De legges ut som en ressurs på eksamen i timeplanen i Mine studier.

Har du spørsmål, kan du kontakte studiekonsulent Inger Ihle Vatne i.i.vatne@medisin.uio.no

Studieseksjonen

Publisert 18. des. 2017 09:39 - Sist endret 20. des. 2017 13:05