Oppdatert informasjon om muntlig eksamen, høsten 2022

Hei!

På muntlig eksamen i enten indremedisinske fag, kirurgiske fag, fysikalsk medisin og rehabilitering, medisinske atferdsfag gjelder følgende:

Kandidatlistene offentliggjøres i Mine Studier ved at de lenkes opp som læringsressurs til eksamen. Hvilken dag man skal opp offentliggjøres en uke før første eksamensdag. Tid, fag og sted offentliggjøres kl. 09:00 dagen før eksamensdagen. Ved eksamen på en mandag legges listen ut kl. 15:00 fredagen før.

Merk: Med fag menes indremedisinske eller kirurgiske fag, ikke mer spesifisert enn det.

På muntlig eksamen i patologi, hud- og veneriske sykdommer, immunologi, mikrobiologi, ernæringslære gjelder følgende:

Kandidatlistene offentliggjøres i Mine Studier ved at de lenkes opp som læringsressurs til eksamen. Hvilken dag man skal opp offentliggjøres en uke før første eksamensdag. Tidspunkt offentliggjøres kl. 09:00 dagen før eksamensdagen.

Merk: Dere får ikke vite hvilket fag dere kommer opp i på muntlig eksamen i patologi, hud- og veneriske sykdommer, immunologi, mikrobiologi, ernæringslære før dere starter selve eksaminasjonen.

Publisert 17. okt. 2022 08:36 - Sist endret 17. okt. 2022 08:36