Sensur for skriftlig digital eksamen I er publisert

Hei,

Sensur for skriftlig digital eksamen I er publisert og nå tilgjengelig i studentweb. Merk at resultatet ligger nederst på siden.

Innsyn i egen besvarelse og sensorveiledningen

Hvis du ønsker innsyn i din egen besvarelse og sensorveiledningen, er dette mulig etter at sensuren er publisert.

Sensuren publiseres 19.06 og dagene som er satt opp til innsyn er 21.06.17 og 28.06.2017.

Sted: Møterom Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)
Tid: Mellom kl. 09.00 – 11.30 og mellom kl. 12.30 – 15.00

NB: Her kreves det elektronisk påmelding. Du kan melde deg på innsyn fra det tidspunktet sensuren er publisert. Ha kandidatnummeret ditt klart da dette må oppgis ved påmelding.

Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

Treningssett og psykometriske analyser

Etter hver ordinær eksamen blir 20 % av spørsmålene fra en eksamen offentliggjort som treningssett for studentene en stund etter sensur. Se tidligere oppgaver.
De psykometriske analysene offentliggjøres cirka en uke etter sensur. De legges ut som en ressurs på eksamen i timeplanen i Mine studier.

Har du spørsmål, kan du kontakte studiekonsulent Inger Ihle Vatne i.i.vatne@medisin.uio.no

Mvh

Studieseksjonen