Sensuren for MED3300, modul 3, 1 skriftlig digital eksamen er nå publisert.

Det var tilsammen  86 kandidater som møtte, og av disse strøk 5%.

Etter at sensuren har falt, får hver enkelt kandidat en e-post der de får se sin prosentilplassering i forhold til medstudenter på de enkelte fagområdene eller oppgavene. I samme e-post gis det fra og med våren 2018 også en kriteriebasert tilbakemelding på de ulike fagområdene/oppgavene:

-På eksamener med karakter bestått/ikke bestått, gis det bestått/ikke bestått på de enkelte fagområdene/oppgavene, i tillegg til den overordnede karakteren (bestått/ikke bestått).

Tilbakemelding/begrunnelse for karakterfastsettingen på skriftlige digitale eksamener består fra og med våren 2018 av denne e-posten. I tillegg har kandidatene gjennom innsynsordningen anledning til å se egen besvarelse opp mot fasit for å kunne vurdere om det har noen hensikt å klage på karakteren/ lære av egne feil. Etter sensur på ordinær eksamen offentliggjøres også psykometrinotatet fra eksamenskommisjonen.

Kandidater som har strøket og har behov for faglig veiledning innenfor ett eller flere av fagområdene/oppgavene, kan henvende seg til vårt studentinfosenter: med-studieinfo@medisin.uio.no. De vil der få  oppgitt hvem de kan kontakte for faglig veiledning. Vennligst oppgi fag.


Innsyn i egen besvarelse og sensorveiledningen

Hvis du ønsker innsyn i din egen besvarelse og sensorveiledningen, er dette mulig på følgende dager: 04.07 og 06.07.
Sted: Møterom Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)
Tid: Mellom kl. 09.00 – 11.30 og mellom kl. 12.30 – 15.00
NB: Her kreves det elektronisk påmelding. Du kan melde deg på fra det tidspunktet sensuren er publisert og til og med kl.14.00 dagen før oppsatt innsyn.
Skjema for dag 1 Skjema for dag 2
Det er kun anledning å delta på én av dagene og kun ett av de oppgitte tidspunktene for innsyn.
Ha kandidatnummeret ditt klart da dette må oppgis ved påmelding.
Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

For informasjon om hvordan klage, se de sentrale nettsidene om klager på karakteren, og klager på formelle feil. Klagefristen er fredag 20.juli.

For andre (ikke faglige) spørsmål om eksamen, sensuren og ev. klager, kan dere ta kontakt med studiekonsulent Hanne Moen.

Kontinuasjonseksamen/utsatt prøve er mandag 15.08.18.

 

Publisert 29. juni 2018 08:34 - Sist endret 29. juni 2018 08:51