Sensuren for skriftlig digital eksamen MED4500 (modul 5), farmakologi konte er nå publisert.

For faglige spørsmål, kontakt Lars Nilsson (lars.nilsson@medisin.uio.no).

Hvis du ønsker å vite poengsummen din etter eksamen kan du få oppgitt denne på MED-studieinfo på Sogn arena i deres åpningstid. Du må legitimere deg for å få oppgitt din poengsum, så husk legitimasjon! Du kan også sende en e-post fra din student e-postadresse til med-studieinfo@medisin.uio.no for å få vite din poengsum. Husk å skrive hvilken eksamen du har tatt. Poengene vil være tilgjengelige på studentinfosenteret fra torsdag 29.6.17 og fram til torsdag 20.7.17.

Innsyn i egen besvarelse og sensorveiledningen

Hvis du ønsker innsyn i din egen besvarelse og sensorveiledningen, er dette mulig etter at sensuren er publisert. Dagen som er satt opp til innsyn er 30.06.2017, i tillegg vil det settes opp én dag til innsyn etter sommeren.

Sted: Møterom Fortunsdalen, 1. etasje, Sogn Arena (Klaus Torgårds vei 3)
 Tid: Mellom kl. 09.00 – 11.30 og mellom kl. 12.30 – 15.00
 NB: Her kreves det elektronisk påmelding. Du kan melde deg på fra det tidspunktet sensuren er publisert til og med torsdag, 29.06.2016.

Ha kandidatnummeret ditt klart da dette må oppgis ved påmelding.
Det er ikke tillatt å ta bilde av dokumentene. Fotoutstyr (inkl. mobiltelefon) må avleveres ved innregistrering.

For andre (ikke faglige) spørsmål, ta kontakt med studiekonsulent Nina Lind, nina.lind@medisin.uio.no.

Publisert 28. juni 2017 15:38 - Sist endret 29. juni 2017 10:02